De klantportal Brink’s 24Seven is steeds in ontwikkeling. We verbeteren het portal continue door feedback van ons klanten. Zo kan je vanaf nu alle facturen met bijbehorende specificaties kunt inzien en downloaden. Voor alle diensten en over elke periode! Het was een grote wens van veel klanten.
Yolein Baaten houdt zich binnen Brink’s bezig met het klantenportal: ‘We merken dat onze Customer Service vaak gebeld wordt voor verschillende vragen die makkelijker èn sneller te regelen zijn via het klantenportal of onze support pagina (support.brinks.nl). Dus ik zou willen zeggen: Er kan veel meer met de portal dan je denkt! Zo kan je online sealbags en wisselgeld bestellen, of transporten plannen. Daarnaast is er heel veel informatie te vinden zoals rapportages, telgegevens, transportoverzichten, kluistransacties, noem maar op. En nu kan je dus ook alle facturen inzien en downloaden. De portal geeft absoluut meer inzicht in je betaalstromen. En het is bovendien eenvoudig in gebruik!’
Weten hoe je je facturen download? Bekijk hieronder de instructie.